Politica de livrare si retur

Livrarea produselor

Livrarea produselor se va face prin firma de curierat Fan Courier sau Sameday in zona acestora de acoperire.

De asemenea, pentru zone neacoperite de acest curieri vom livra coletele prin Posta Romana sau in unele cazuri, prin angajatii nostri.

Clientul va fi notificat prin SMS/E-mail/cont Emixir/Telefon despre expedierea comenzii sale si va primi daca este cazul si nr AWB pentru coletul sau.

EMIXIR va asigura ambalarea corespunzătoare a PRODUSELOR și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
EMIXIR va efectua livrarea PRODUSELOR și prestarea SERVICIILOR numai pe teritoriul Romaniei.
Termenul de livrare pentru produsele aflate în stocul magazinului este de maxim 6 zile lucrătoare, socotit de la data preluării comenzii. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră.
În ziua în care coletul cu comanda dumneavoastra va fi expediat, veți fi înștiințat prin e-mail sau telefonic de către noi.
Coletul poate fi preluat de orice membru al familiei.
În cazul în care nu poate executa CONTRACTUL din cauză că PRODUSUL nu este diponibil, S.C. ELA STAR EXIM S.R.L. va informa CLIENTUL despre această situație. S.C. ELA STAR EXIM S.R.L. poate livra CLIENTULUI un PRODUS similar având același pret, în situația în care PRODUSUL solicitat inițial nu este disponibil, numai după informarea și cu acordul CLIENTULUI.
Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei curierului și vom fi înștiințați în termen de 24 de ore de la primirea coletului.
Detaliile de livrare a PRODUSELOR/SERVICIILOR incluzând, dar nelimitându-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuală din partea S.C. ELA STAR EXIM S.R.L., fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciata în orice mod de pe urma încălcării acestora.

Dreptul de retragere si returul produselor

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
-Înainte de expirarea perioadei de retragere, CLIENTUL are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intra în posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de CLIENT.
-Produsul returnat trebuie să fie în exact aceeași stare în care a fost livrat (sigilat, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc.

Rambursarea sumei achitate:

EMIXIR va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării S.C. ELA STAR EXIM S.R.L. de către CLIENT asupra deciziei sale de retragere din contract.
EMIXIR va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care S.C. ELA STAR EXIM S.R.L. nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă).

Exceptii:

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
– contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al CLIENTULUI şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către S.C. ELA STAR EXIM S.R.L.
– furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care S.C. ELA STAR EXIM S.R.L. nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
– furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de CLIENT sau personalizate în mod clar;
– furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora;
– furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de CLIENT;
– furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
– contractele în cazul cărora CLIENTUL a solicitat în mod special S.C. ELA STAR EXIM S.R.L. să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere.
Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, S.C.ELA STAR EXIM S.R.L. prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de CLIENT sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
– furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
– furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al CLIENTULUI şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitări se aplică în conformitate cu OUG 34/2014 art. 16.